FreeForOne
a / A

FAQ

01: Wat doet Free for One?

Free for One ontwikkelt acties voor bekende merken. Met deze acties kun je voordelig profiteren van allerlei leuke dingen zoals: een dag weg naar een beautycentrum, attractiepark, city cruise of zwembad. De tweede persoon mag daarbij gratis mee! Op deze website vind je een actueel overzicht van lopende acties en lees je hoe je mee kunt doen.

02: Hoe werkt een Free for One actie?

Bij een Free for One actie kun je met zijn tweeën voor de prijs van één deelnemen aan leuke vrijetijdsactiviteiten zoals een bezoek aan de sauna, lekker een weekendje weg of gezellig High Tea-en. Op actieproducten van bekende merken vind je informatie over de actie, de deelnemende locaties en een Free for One Card. In sommige gevallen moet je eerst een aantal actiezegels of streepjescodes sparen voordat je de Free for One Card kunt gebruiken. Een volledig ingevulde Free for One Card kun je inleveren bij één van de deelnemende locaties. De exacte spelregels en deelnemende locaties kunnen van actie tot actie verschillen. Kijk hiervoor bij de informatie over de acties.

03: Kan ik ook voor de helft van de prijs deelnemen?

Nee, het actiemechanisme is gebaseerd op de 2e persoon gratis. De eerste persoon betaalt de prijs voor het arrangement en met een ingevulde Free for One Card voorzien van voldoende actiezegels (indien van toepassing) mag een tweede persoon gratis mee.

04: Kan ik meerdere keren deelnemen aan een Free for One actie?

Heb je meerdere Cards? Dan kun je meerdere deelnemende locaties bezoeken. Ook kun je de Card cadeau doen! Per Card en per deelnemende locatie kun je slechts één keer gebruik maken van het voordeel.

05: Tot wanneer kan ik meedoen aan een Free for One actie?

Beschik je over een Free for One Card? De geldigheidsperiode van de actie staat hierop vermeld. Anders kun je in ons actieoverzicht zien wanneer de verschillende acties zijn afgelopen.

06: Kan ik een Free for One Card kopen?

Nee, het is helaas niet mogelijk om Free for One Cards los te kopen. Free for One ontwikkelt acties voor bekende merken. De Free for One Cards zijn dus alleen verkrijgbaar bij (aankoop van) deze merken. Kijk bij ons actieoverzicht om te zien welke acties momenteel lopen.

07: Moet ik een Free for One Card opsturen om te kunnen deelnemen?

Nee, over het algemeen lever je de Free for One Card bij de deelnemende locatie van je keuze in. Je hoeft de Free for One Card dus niet per post op te sturen. Bekijk wel altijd de spelregels van de actie; de spelregels kunnen hier eventueel van afwijken.

08: Hoe kom ik aan een Free for One Card?

Free for One ontwikkelt acties voor bekende merken. De Free for One Cards zijn dus alleen verkrijgbaar bij (aankoop van) deze merken. Kijk bij ons actieoverzicht om te zien welke acties momenteel lopen.

09: Ik wil met de Free for One Card naar mijn favoriete locatie. Kan dat?

Alleen als deze locatie deelneemt aan de betreffende Free for One actie. Kijk voor meer details bij de deelnemende locaties van een actie of zoek op aan welke acties een locatie deelneemt met de locatiezoeker.

10: Moet ik van tevoren reserveren?

In de meeste gevallen dien je van tevoren te reserveren. In enkele situaties is dat niet nodig, zoals bij dierenparken of attractieparken. Dit staat duidelijk vermeld in de actievoorwaarden van de actie. Als je van tevoren moet reserveren, dien je altijd erbij te vermelden dat je in het bezit bent van een Free for One Card en bij welk merk je deze hebt gekregen.

11: Zijn er beperkingen aan de toegang tot een locatie?

Officiële feestdagen zijn uitgesloten. Daarnaast kunnen locaties een uitsluitingsperiode hanteren. Kijk voordat je gaat naar de locatie van je keuze of er een uitsluitingsperiode geldt voor die actie.

12: Mijn vraag staat hier niet bij. Wat nu?

Het is mogelijk om je vraag per e-mail te stellen. Stuur een e-mail naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) en wij geven je zo snel mogelijk antwoord op je vraag. Je kunt ons natuurlijk ook bellen. Ons nummer is 0900-3733367 (€0,55 per gesprek + gebruikelijke belkosten). Wij zijn te bereiken op werkdagen van 08.30 tot 18.00 uur.