FreeForOne
a / A

Over Free for One

Free for One is toonaangevend in belevenismarketing, in het Engels ‘experience marketing’ geheten. Belevenismarketing is het antwoord op een toenemende marketingimmuniteit bij consumenten.

Al sinds 1990 ontwikkelt Free for One promoties die gericht zijn op de vrijetijdsbeleving van consumenten. Alle promoties kenmerken zich door het actieconcept ‘geniet voor 2, betaal voor 1’. Ons concept is zeer succesvol. De meetbare resultaten van onze acties wijzen dat uit. Daarom ontwikkelt Free for One promoties voor onder meer Reckitt Benckiser, Sara Lee DE, FrieslandCampina en P&G.

Op deze site treft u verdere informatie over Free for One, onze visie en aanpak en over onze drie diensten: Experience Promotions, Free for One Cards en Experience Consult.

Geïnteresseerd in belevenismarketing?
Wilt u meer weten over belevenismarketing en bent u benieuwd naar wat Free for One voor u kan betekenen? Neem dan contact op met ons.